• Conform unui studiu recent, profesorii au o șansă de 74% de a detecta AI-ul în testele elevilor
  • Dacă elevii utilizează patchwriting-ul, probabilitatea detectării scade la 42%
  • Utilizarea unui AI humanizer transformă textul într-unul asemănător celui uman

Inteligența articială devine prietenul elevilor și dușmanul profesorilor. Un studiu recent arată că peste jumătate dintre elevii intervievați au apelat la inteligența artificială pentru testele și examenele de la școală. Potrivit studiului, profesorii au o șansă de 74% de a detecta conținutul generat de ChatGPT.

„Identificarea utilizării inteligenței artificiale în lucrările elevilor mei este, de cele mai multe ori, o provocare, deoarece unele modele de inteligență artificială sunt capabile să producă texte care par extrem de naturale și autentice. Cu toate acestea, există unele semne care ar putea ridica suspiciuni, și unele ridică, uneori îmi dau seama că nu este stilul elevului. Nu este în concordanță cu abilitățile, compențele pe care le are la acea clasă, la acel nivel de vârstă. De asemenea, utilizarea unei structuri, anumite fraze, un vocabular neobișnuit față de, repet, competența elevului, este un indiciu clar că respectivul sau respectiva folosește ChatGPT, cunoscuta aplicație care este folosită din ce în ce mai des de către elevi”, declară Cătălina Georgescu, profesor.

Citește și

Recomandări

ALEPH 4 YOU!
MULTĂ MATE, PUȚIN KNOWLEDGE
Shopping
ANGELO IA NOTĂ MAXIMĂ
FARFURIA PERFECTĂ