- Industria hotelieră adoptă tehnologii care oferă o experiență personalizată oaspeților
- Mark Harpin își personalizează experiența la hotelul Shashi
- Managerul Google folosește aplicația hotelului și își rezervă aceeași cameră
Te-ai întrebat vreodată cum arată hotelul viitorului? În era digitală, experiența în industria hotelieră nu mai este limitată doar la confortul fizic. Proprietarii de hoteluri încearcă să implementeze tot mai multă tehnologie în camerele lor de cazare, pentru o experiență mai inedită.
Advertisment
Industria hotelieră deja adoptă tehnologii care oferă o experiență personalizată oaspeților. Mark Harpin, Manager Tehnic de Program la Google, își personalizează experiența la hotelul Shashi, în apropiere de Silicon Valley. Folosește aplicația hotelului și își rezervă aceeași cameră preferată ori de câte ori e în deplasare.
Citește și:
Recomandări
- Mark Zuckerberg și-a cerut scuze față de familiile care spun că au copii care au fost afectați de rețelele de socializare
- Alec Baldwin a pledat nevinovat la acuzația de omor involuntar pentru moartea regizoarei Halyna Hutchins
- VIDEO. Jakob Herrmann și Patri McLaughlin doboară recorduri mondiale. Ce performanțe au reușit cei doi sportivi