• Industria hotelieră adoptă tehnologii care oferă o experiență personalizată oaspeților
  • Mark Harpin își personalizează experiența la hotelul Shashi
  • Managerul Google folosește aplicația hotelului și își rezervă aceeași cameră

Te-ai întrebat vreodată cum arată hotelul viitorului? În era digitală, experiența în industria hotelieră nu mai este limitată doar la confortul fizic. Proprietarii de hoteluri încearcă să implementeze tot mai multă tehnologie în camerele lor de cazare, pentru o experiență mai inedită.

Industria hotelieră deja adoptă tehnologii care oferă o experiență personalizată oaspeților. Mark Harpin, Manager Tehnic de Program la Google, își personalizează experiența la hotelul Shashi, în apropiere de Silicon Valley. Folosește aplicația hotelului și își rezervă aceeași cameră preferată ori de câte ori e în deplasare.

Citește și:

Recomandări

ELEVII GRECI ÎNVAȚĂ CU CHATGPT
DAI CU ZARUL CUNOAȘTERII
CODAȘII EUROPEI
VIITORUL COPIILOR ÎN RO ÎNCEPE MAI GREU
GAMING CONTRA ABANDONULUI ȘCOLAR
ȘCOALA LA PACHET