- 21st Century Digital Teaching face pași importanți pentru a rezolva problema lipsei de profesori
- Compania dezvoltă profesori avatar cu ajutorul Inteligenței Artificiale
- Aplicația oferă, de asemenea, un nou mod pentru a face teme pentru acasă
O companie de inteligență artificială (AI) numită 21st Century Digital Teaching (21C) face pași importanți pentru a rezolva problema lipsei cronice de profesori din Marea Britanie și din întreaga Europă, revoluționând modul în care elevii învață matematica și alte materii cheie.
Advertisment
21st Century Digital Teaching (21C) a dezvoltat profesori avatar pentru a crea o nouă generare de conținut de matematică, în încercarea de a ajuta școlile și de a stimula implicarea elevilor.
Cum funcționează aplicația?
Pentru a face acest lucru, 21C a creat o aplicație digitală de predare și o platformă de învățare pentru școli care, spune compania, reduce foarte mult numărul de profesori necesari, digitalizându-i și transformându-i în avataruri pe aplicație, ceea ce permite desfășurarea lecțiilor atunci când există o lipsă de personal.
Recomandări
Fondatorii au spus că oferă, de asemenea, un nou mod de a face temele pentru acasă. Este mai interactiv și le permite profesorilor să urmărească mai ușor progresul elevilor prin instrumentele de analiză inteligentă ale platformei.
Utilizarea AI pentru a reduce lipsa de profesori
Aceasta vine în contextul în care școlile de pe întregul continent au avut dificultăți în ocuparea posturilor. Potrivit raportului 2024 Tes Schools Wellbeing, 74% din personalul școlar a dezvăluit că se gândea să renunțe complet la educație.
De asemenea, sondajul constată că 61% profesori din Marea Britanie consideră că volumul lor de muncă nu este gestionabil.
În același timp, 47% dintre membrii personalului școlar au subliniat că nu dispun de facilitățile și resursele necesare pentru a-și face treaba.
„Există o lipsă de profesori, de profesori adevărați. Există un deficit deoarece populația școlară se extinde foarte rapid, iar profesorii de matematică cu experiență sunt în scădere, deoarece oamenii se pensionează.”, spune Alan Judd, președintele companiei.
Utilizarea tehnologiei pentru a îmbunătăți implicarea
Platforma de inteligență artificială a 21C convertește lecțiile obținute de la profesori de matematică adevărați în formate scurte și rapide, de patru până la cinci minute fiecare, care, spun fondatorii, pot fi reținute mai eficient de către elevii cu o atenție redusă.
„Ceea ce este important este, evident, faptul că durata de atenție a adolescenților se scurtează cu adevărat. Așadar, dorim ca lecțiile noastre să fie cât mai scurte posibil. Astfel, în loc să fie de 20, 40 de minute, le-am concentrat în formate de patru-cinci minute, doar pentru a ne asigura că este ceva care rezonează cu adolescenții.”, spune Martin Hoszowski, COO-ul companiei.
„Și a fost o adevărată provocare să comprimăm cu adevărat aceste lecții într-un format scurt pe care adolescenții să îl poată înțelege și să nu se plictisească„, a adăugat el.
De asemenea, se asigură că progresul individual al elevilor este monitorizat și oferă feedback personalizat corespunzător fiecărui elev.
Ca atare, a spus el, platforma poate fi ușor integrată în planurile de învățare ale profesorilor. Îi ajută să elaboreze lecții mai eficiente și să reducă timpul de corectare și feedback. Profesorii pot obține o mai bună perspectivă posibilă asupra performanțelor elevilor. Așadar, îi poate ajuta să decidă cum să ajute cel mai bine fiecare elev pe parcursul său.
Citește și