• Corporațiile și multinaționalele vor să-și impresioneze angajații, și le oferă cadouri cât mai variate
  • Peste 40% dintre solicitările primite de la companii vizează cadouri pentru angajați
  • Cadourile la care angajatorii românii optează cel mai des sunt prosecco și macarons

Tu cum îți motivezi angajații? Statisticile din România arată o creștere neobișnuită în industria cadourilor personalizate.

Cum își motivează corporațiile angajații?

Multinaționalele și IMM-urile au crescut comenzile de cadouri de tip corporate cu până la 20% anul acesta, potrivit unui raport Atelier Cortez. Potrivit companiilor, companiile din România doresc tot mai mult să își impresioneze și să loializeze angajații prin beneficii extrasalariale. Angajatorii corporatiși apelează la cadouri atipice și personalizate pe care să le dăruiască angajaților.

Aproape jumătate dintre ofertele de pe piața de cadouri vizează angajații

Peste 40% din solicitările din piața de cadouri sunt vizate către cadourile pentru angajați. Acest trend este în vogă și printre companiile mici, de 5-10 angajați, care au bugete de peste 300 de lei per cadou dedicate și partenerilor. Motivele sunt că o relație angajator-angajat este întreținută prin recunoaștere și apreciere, și atunci aleg să le ofere surprize la birou și cadouri cât mai interesante membrilor echipei.

Recomandări

ALEPH 4 YOU!
MULTĂ MATE, PUȚIN KNOWLEDGE
Shopping
ANGELO IA NOTĂ MAXIMĂ
FARFURIA PERFECTĂ

Prosecco și macarons sunt cele mai des cerute cadouri

Printre cadourile atipice, în termen de consumabile se numără prosecco și macarons ca fiind cel mai des opțiuni abordate.  Cele mai multe solicitări vin de la angajatori din IT, pharma, automotive, domeniul petrolier și retail. Cele mai atipice cadouri sunt creioanele personalizate care să aibă o acadea în locul clasicei radiere, ciocolata personalizată în diverse forme și decorurile personalizate de cocktail imprimate pe foițe de orez.

Citește și: