• Tinerii din Spania renunță la aplicațiile de dating și își caută dragostea în supermarket
  • Trendul se numește „Ligoteo Mercadona” și are loc de la orele 19 la 20
  • Tinerii își pun un ananas în coșul de cumpărături pt. a arăta că sunt singuri
  • Ciocolata e codul pentru o relație casual, legumele ambalate înseamnă o relație serioasă

Nu te-ai întâlnit încă cu sufletul tău pereche? Este mai aproape decât crezi. Poate chiar la colțul străzii tale sau la cel mai apropiat supermarket. Cel puțin asta cred tinerii din Spania. Este vorba despre cel mai nou trend de dating de pe TikTok unde tinerii își găsesc sufletele pereche la magazin.

Ce este acest nou trend de dating?

Trendul acesta de pe TikTok a apărut ca variantă în locul aplicațiilor de dating. În era în care trăim, tinerii își caută relații pe net. Dar pentru că nu au succes, pur și simplu s-au săturat să își aștepte marea dragoste în casă, și ies, dar nu oriunde, ci la un anumit magazin. Trendul acesta se numește „Ligoteo Mercadona”. Tinerii din Spania merg între ora 7 și 8 seara în magazinele Mercadona pentru ora de „flirt”. Ca să arate că sunt singuri și în căutarea dragostei, aceștia își pun un ananas cu capul în jos în coș. Când găsesc pe cineva atractiv, trebuie să se ciocnească cu coșul de cumpărături. Și uite așa poveștile de dragoste se nasc.

Cum a apărut trendul?

Primul semn al acestui trend a apărut în 2017, de la o concurentă a emisiunii „Firts Dates”. Apoi aceste filmulețe au reapărut pe TikTok și de aici Vivy Lin, o actriță și comediantă a postat un sketch alături de prietena sa unde se „ciocnesc” din greșeală și astfel își găsesc marea dragoste. Momentul a devenit viral și astfel s-a creat acest trend. Pe lângă regula de bază cu ananasul, și ciocolata a devenit un semn pentru cei ce participă la ora de flirt și reprezintă că își doresc ceva „ocazional”, nu neapărat o relație serioasă. Dacă vrei să semnalezi că ești mai serios în găsirea unei relații trebuie să îți pui în coș niște legume ambalate. Mulți nu își caută neapărat dragostea. Probabil și-au pierdut deja speranța. Sunt mai mult atrași de ideea de o interacțiune socială inedită.

Recomandări

ALEPH 4 YOU!
MULTĂ MATE, PUȚIN KNOWLEDGE
Shopping
ANGELO IA NOTĂ MAXIMĂ
FARFURIA PERFECTĂ

Citește și