• Băncile transformă tehnologia AI într-o componentă de bază a practicilor lor de afaceri
  • Tehnologia AI a ajutat deja pentru o gamă mai largă de funcții bancare, inclusiv PR-ul
  • Băncile din top 10 au văzut o creștere de 25% odată cu adoptarea AI-ului

Băncile s-au alăturat cursei pentru AI, iar progresul lor este rapid în a face din această tehnologie o componentă principală a practicilor lor de afaceri.

Insituțile financiare încep să introducă chatboți AI, angajează manageri orientați către AI și adoptă sute de alte măsuri de incorporare a AI-ului, toate acestea la viteze nălucitoare. Alexandra Mousavizadeh, CEO-ul Evident, consideră că tehnologia AI va face parte din fiecare funcție din sectorul bancar în viitor.

„Pe termen lung, AI-ul va face parte din fiecare colțișor al domeniului bancar”, a declarat aceasta.

Recomandări

ALEPH 4 YOU!
MULTĂ MATE, PUȚIN KNOWLEDGE
Shopping
ANGELO IA NOTĂ MAXIMĂ
FARFURIA PERFECTĂ

AI-ul nu este complet străin de serviciile bancare. Acesta a ajutat băncile în trecut la o gamă largă de funcții, inclusiv în relațiile directe cu publicul. JPMorgan are peste 400 de funcții în dezvoltare în marketing și explorează utilizarea AI-ului în serviciile pentru clienți. Asistenta AI a Băncii Americane, Erica, este centrală în vederea strategiei sale de lucru cu clienții.   

Un studiu realizat de Evident arată că băncile lidere la utilizarea AI-ului au văzut o creștere de 34% anuală a veniturilor lor. Topul 10 au văzut o creștere de 26%, în timp ce topul celor 25 a ajuns la o creștere de aproape 18%. Sectorul median crește cu 10% anual.

Citește și: