• Adriana Petrescu a creat Naturo Domo din pasiunea pentru teatru, ilustrație și design
  • Figurinele sunt inspirate din lumea teatrului, din scenografie, literatură sau artă
  • Figurinele sunt realizate din bumbac certificat care asigură calitatea și rezistența
  • Investiția inițială pentru dezvoltarea brandului a fost de aproximativ 4.000 de euro

Ce poți face atunci când ai două mari pasiuni și pandemia te ține în casă?

Pornești o afacere. Asta a făcut și Adriana Petrescu. Designer de profesie, și-a îmbinat cele două mari pasiuni pentru teatru și ilustrație și astfel a reușit să dea naștere proiectului Naturo Domo. Brandul de figurine este inspirat din artă, literatură și călătorii. Dar mai multe îți spune chiar acum Adriana Petrescu, fondator Naturo Domo.

„Naturo Domo a luat naștere în 2 etape, prima etapă a fost în 2021 când din cauza pandemiei munca mea de grafician nu s-a mai desfășurat ca în anii precedenți.”

Recomandări

ALEPH 4 YOU!
MULTĂ MATE, PUȚIN KNOWLEDGE
Shopping
ANGELO IA NOTĂ MAXIMĂ
FARFURIA PERFECTĂ

De la pasiune la afacere

„Apoi cumva o etapă intermediară a fost după ce am început să luăm mașinile de cusut când au fost și tiparele mai elaborate și a treia etapă a fost cea din 2023 din august când totul s-a schimbat pentru că trebuia cumva îndreptat către niște figurine de serie care să se poată multiplica mult mai ușor, designul să fie cu totul altfel pentru că în prima etapă designul și ideile veneau cumva din lumea teatrului, din povești.

Adriana face și recomandări pentru tinerii care vor să pornească o afacere.

„În primul rând trebuie să îți placă cam atât aș putea să spun până în momentul de față

În primul rând trebuie să îți placă, să îți dorești să faci așa ceva pentru că altfel nu se poate. Să ai un anumit grad de creativitate, deci sfatul meu cel mai mare este să fii tu acolo.

Pot fi influențat și de anumite lucruri, bineînțeles, dar să fii tu. Adică tot ce faci să te reprezinte foarte bine, cât mai puține influențe din alte părți pentru că așa te și diferențiezi de alții, așa te ține minte lumea, așa îți atragi clienții. Să nu cedeze când începe să fie foarte greu, pentru că începe.

Trebuie să te gândești foarte bine unde investești, ce investești, ce vrei să faci pe viitor, ce ți se potrivește. Cam astea ar fi, adică eu având totuși o experiență scurtă, cam atât aș putea să spun până în momentul de față”, a spus Adriana Petrescu la Aleph News.

Citește și