• Alexandr Zhadan a fost conectat cu 5.000 de femei pe aplicațiile de dating de către ChatGPT
  • Conversațiile generate de ChatGPT erau prea robotice pentru rețelele de dating, conform utilizatorului
  • Tinerii Gen Z din România nu mai sunt atrași de aplicațiile de dating și invocă lipsa de încredere în acestea

Tu ți-ai lăsa deciziile pe mâna unui AI? Alexandr Zhadan, utilizator de aplicații de dating, a dezvoltat o variantă alternativă la ChatGPT care să aleagă potențialele partenere în locul lui.

Cum funcționează AI-ul lui Alexandr Zhadan?

Despărțindu-se de fosta parteneră, Zhadan a vrut să-și optimizeze șansele apelând la AI. Folosind o variantă alternativă a chatbot-ului de la OpenAI, utilizatorul a dezvoltat un software nou. Acesta era capabil să stabilească calendare, să formuleze întrebări complexe și să genereze conversații, dar și să taie persoanele considerate incompatibile. „ChatGPT putea să interacționeze cu date-urile potențiale, utilizând o bază de date despre mine”, conform lui Zhadan.

Chatbot-ul nu era perfect la început

Conversațiile inițiale ale AI-ului erau prea robotice și nenaturale, conform lui Zhadan. Drept urmare, a fost respins de multe potențiale partenere. Odată cu actualizarea chatbot-ului la versiunea de ChatGPT – 4, discursul a devenit mult mai bun. Zhadan susține că a avut peste 100 de date-uri după acest update. Acesta și-a găsit jumătatea prin intermediul AI-ului, cu care urmează să se căsătorească anul acesta.

Recomandări

ALEPH 4 YOU!
MULTĂ MATE, PUȚIN KNOWLEDGE
Shopping
ANGELO IA NOTĂ MAXIMĂ
FARFURIA PERFECTĂ

„I-am spus că am primit ajutor din partea unui AI abia după un un. Prima ei reacție a fost să fie șocată, după care a vrut să știe cum a funcționat. După un timp, a realizat cum m-a ajutat să comunic și cum a ajutat relația noastră”, declară Zhadan.

Tinerii din România nu mai preferă aplicațiile de dating

În România, tinerii Gen Z sunt tot mai puțin atrași de aplicațiile de dating. Aceștia invocă neîncredea în astfel de aplicații și preferă să-și cunoască partenerul față în față. Reprezentanții aplicațiilor susțin că există o scădere cu 5% în rândul utilizatorilor cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani, însă rămân atractive pentru cu vârste mai mari. Statisticile arată că doar 2 din 10 tineri folosesc aplicații de dating.

„S-au întors să zicem în viața lor socială și nu mai acordă atâta timp cel puțin pe aplicația de dating din România”, declară Flori Dragomir, reprezentant platformă de întâlniri.     

Citește și