- TikTok introduce noi funcții A.I. pentru contentul de brand și reclame
- Platforma va crea avatare personalizate pentru influenceri, dar și avatare pre-implementate
- Platforma va oferi tool-uri A.I pentru a dubla și traduce reclamele influencerilor
- Sondajele arată că 61% dintre utilizatori au cumpărat cel puțin un produs de pe TikTok
A.I. ar putea să ia job-ul influencerilor. Sau, poate, să le ușureze munca. TikTok a anunțat că va oferi utilizatorilor avatare generate de A.I. pentru contentul de brand sau reclame.
TikTok va introduce avatare customizate pentru branduri, dar și pentru influencerii care fac reclame. Aceste avatare vor mima perfect expresiile faciale ale influencerului și energia sa pentru a vinde mai multe produse. Fiecare brand va avea un reprezentant căruia i se va crea un avatar special conceput pentru reclame. Avatarele vor putea să vorbească și în alte limbi. Astfel, brandul va putea crește la nivel global, nu doar local. De asemenea, brandurile vor putea folosi „Stock Avatars”. Aceste avatare sunt deja implementate în aplicație și sunt create în parteneriat cu actori licențiați plătiți de TikTok. Această funcție va fi disponibilă ca și conținut premium pentru utilizatori.
TikTok are o mare influență în ceea ce privește vânzările. 61% dintre utilizatori au cumpărat cel puțin un produs cu ajutorul aplicației. Și experții în marketing folosesc masiv TikTok-ul pentru a-și promova brandurile. 42% dintre marketeri se folosesc de trendurile de pe TikTok pentru a vinde produse. Aceștia se bazează foarte mult în primul rând pe faptul că sunt un miliard de utilizatori pe platformă, dar și pe algoritmii specifici care pot ajunge la clienți mai ușor.
Citește și