- Răzvan a dat de două ori examenul la geografie
- Membrii comisiei au încurcat subiectele cu cele de anul trecut
- Surse: Profesorii răspunzători nu vor mai face parte din nicio comisie de examen
Te-ai gândit vreodată cum ar fi să dai acelaşi examen de două ori în aceeaşi zi? Răzvan şi alţi 22 de elevi din Cugir, judeţul Alba, au avut parte de o astfel de experienţă neplăcută. Liceenii au primit la proba la geografie subiectele de anul trecut. Aşa că au fost chemaţi, vineri după-amiză, să treacă din nou prin aceleaşi emoţii.
Advertisment
Surse din Ministerul Educaţiei ne-au spus că profesorii care au făcut aceasta greşeală nu vor mai face niciodată parte dintr-o comisie de examen. Ministerul Educaţiei, prin purtărorul de cuvânt, ne-a promis un punct de vedere pe care nu l-am primit până în acest moment.
”Am dat un examen neobservând data, că cine se uită la dată? Am dat examenul, am mers acasă, am mâncat, după care am fost sunat de către o doamnă, dacă mă pot întoarce la liceu să rezolvăm problema cu Bacalaureatul la geografie. Am fost puţin mai stresat decât prima dată”, a povestit Răzvan, elev în Cugir.
Recomandări
”Comisia respectivă şi-a dat seama de abia după scurgerea celor trei ore din examen că au dat subiectele greşite. Mi se pare o situaţie tragico-comică. Mi se pare ireal că subiectul a trecut prin mâna a patru persoane şi nu şi-a dat nimeni seama că este subiectul de anul trecut. Nu îmi explic cum se poate face o astfel de greşeală”, a spus Robert Cristea, preşedintele Consiliului Elevilor Alba.
- Condițiile de iarnă cer prudență: echipamentul adecvat previne accidentele
- A.I. sporește eficiența profesorilor. Oferă suport în pregătirea lecțiilor și activităților repetitive
- Limba română va fi predată la Universitatea Cambridge. Daiana Cuibus: „Ajutăm la promovarea valorilor și culturii românești”
- Părinții cer Program Național de Afterschool în România. Radu Szekely: „Ar fi mai indicat să avem un program de învățare prelungit”
- Tradiția Cangurul continuă cu proba la engleză! Bianca Dobrescu: „Elevii trebuie să înțeleagă raționamentele din spatele acestora”