- 25% din GenZ folosește social media ca motor de căutare principal
- 24% spun că găsesc branduri noi prin social media
- 57% spun că folosesc Youtube-ul ca pe un fel de Google
Social media este permanent prezent în viața noastră de zi cu zi. Pentru generația z care a crescut cu internetul, deja folosește rețelele de socializare ca principal motor de informare. Un studiu făcut de Forbes Advisor arată că Gen Z folosește social media mai mult decât Google pentru a se informa cu 25% mai mult decât cei din generațiile anterioare.
Ce platforme sunt cele mai utilizate pentru informare?
Generația Z, apelează la platformele de social media precum TikTok pentru o varietate de căutări, ceea ce indică o schimbare de la motoarele de căutare tradiționale. TikTok-ul este una dintre platformele care sunt preferate în locul Google pentru căutări specifice. Youtube-ul este un alt fan favorite. Peste jumătate dintre utilizatori folosesc acum YouTube pentru a căuta informații similare cu Google. Faptul că Gen Z folosețte aceste două platforme în mod constant, indică faptul că tinerii sunt mai atrași de conținutul vizual.