• 25% din GenZ folosește social media ca motor de căutare principal
  • 24% spun că găsesc branduri noi prin social media
  • 57% spun că folosesc Youtube-ul ca pe un fel de Google

Social media este permanent prezent în viața noastră de zi cu zi. Pentru generația z care a crescut cu internetul, deja folosește rețelele de socializare ca principal motor de informare. Un studiu făcut de Forbes Advisor arată că Gen Z folosește social media mai mult decât Google pentru a se informa cu 25% mai mult decât cei din generațiile anterioare.

Ce platforme sunt cele mai utilizate pentru informare?

Generația Z, apelează la platformele de social media precum TikTok pentru o varietate de căutări, ceea ce indică o schimbare de la motoarele de căutare tradiționale. TikTok-ul este una dintre platformele care sunt preferate în locul Google pentru căutări specifice. Youtube-ul este un alt fan favorite. Peste jumătate dintre utilizatori folosesc acum YouTube pentru a căuta informații similare cu Google. Faptul că Gen Z folosețte aceste două platforme în mod constant, indică faptul că tinerii sunt mai atrași de conținutul vizual.

Recomandări

ELEVII GRECI ÎNVAȚĂ CU CHATGPT
DAI CU ZARUL CUNOAȘTERII
CODAȘII EUROPEI
VIITORUL COPIILOR ÎN RO ÎNCEPE MAI GREU
GAMING CONTRA ABANDONULUI ȘCOLAR
ȘCOALA LA PACHET

Citește și