Cumperi de la brand-uri de lux direct din magazin

Brand-urile de lux păstrează shopping-ul tradițional

Majoritatea brand-urilor de lux precum Chanel, Gucci sau Louis Vuitton, investesc anual milioane de dolari pentru spațiile comerciale. Deși la nivel global, multe lucruri, mai ales shopping-ul s-au mutat online din cauza pandemiei, brand-urile de lux preferă shopping-ul tradițional. Kering, owner-ul brand-urilor Gucci și Saint Laurent, a investit în două proprietăți. Una este o clădire în Milano de 1.4 mil. $ și are o suprafață de 5.000 de metri pătrați. Cealaltă este o clădire de pe Fifth Avenue de 1 mil. $, din New York.

Alte brand-uri precum Chanel și Louis Vuitton încă investesc bani în spațiile lor comerciale de pe Champs-Elysees și New York, acestea fiind unele dintre cele mai cunoscute și iubite locuri pentru shopping-ul de lux.

Ce preferi? Shopping-ul online sau cel tradițional?

In urma pandemiei, e-commerce-ul a crescut cu 43% din 2020. Deși majoritatea magazinelor se închid, brand-urile de lux își țin în continuare ușile deschise. Forbes raportează că s-au deschis cu 38% mai multe magazine decât cu un an în urmă. Brand-urile de lux din Europa au investit aproximativ 9 mld.$ în 2023 pe spații comerciale.

Online shopping-ul este la putere

Deși brand-urile de lux preferă să aibă magazine în cele mia vizitate orașe ale lumii, 67% dintre mileniali preferă shopping-ul online. Acest lucru se întâmplă nu numai din cauza pandemiei. Brand-uri de fast-fashion precum Shein sau Temu sunt cele mai mari market-uri online de haine. Prețurile accesibile și faptul că poți comanda din comfortul propriei case le fac să fie printre cele mai căutate site-uri de shopping din lume.

Citește și

Exit mobile version