• Consumatorii de fast fashion devin dependenți de cumpărături din cauza prețurilor mici
  • În 2027 este estimat ca industria fast fashion să genereze 185 de mld. de dolari
  • Site-urile de fast fashion folosesc jocurile pentru a atrage mai mulți clienți

Tuturor ne place să găsim articole vestimentare multe la un preț cât mai accesibil. Ei bine, acest lucru este posbil pentru magazinele din industria fash fashion. Însă ai grijă, devine addicting shopping-ul pe aceste site-uri.

BBC afirmă că shopping-ul pe site-uri de fast fashion dă la fel de multă dependență ca zahărul. Mai mulți clienți de pe Shein și Temu afirmă că odată ce au început să cumpere de pe site, s-au oprit foarte greu din a cheltui bani pe produsele lor. Mark Griffthins, profesor în psihologie comportamentală la Nottingham Tent University spune că faptul că aceste site-uri fac tot felul de jocuri în care pare că câștigi anumite discount-uri sau coduri promoționale adâncește problema.

Blackout shopping este o altă problemă a celor dependenți de fashion

Recomandări

ALEPH 4 YOU!
MULTĂ MATE, PUȚIN KNOWLEDGE
Shopping
ANGELO IA NOTĂ MAXIMĂ
FARFURIA PERFECTĂ

Blackout shopping este momentul în care cei ce fac shopping intră în magazin și pleacă cu alte produse și mult mai multe decât cele de care aveau nevoie. Acest fenomen încă este răspândit deși economia din ultimii ani a scăzut dramatic. 40% dintre consumatori încă doresc să facă cumpărături mari în următoarele luni.

Citește și