- Consumatorii de fast fashion devin dependenți de cumpărături din cauza prețurilor mici
- În 2027 este estimat ca industria fast fashion să genereze 185 de mld. de dolari
- Site-urile de fast fashion folosesc jocurile pentru a atrage mai mulți clienți
Tuturor ne place să găsim articole vestimentare multe la un preț cât mai accesibil. Ei bine, acest lucru este posbil pentru magazinele din industria fash fashion. Însă ai grijă, devine addicting shopping-ul pe aceste site-uri.
Advertisment
BBC afirmă că shopping-ul pe site-uri de fast fashion dă la fel de multă dependență ca zahărul. Mai mulți clienți de pe Shein și Temu afirmă că odată ce au început să cumpere de pe site, s-au oprit foarte greu din a cheltui bani pe produsele lor. Mark Griffthins, profesor în psihologie comportamentală la Nottingham Tent University spune că faptul că aceste site-uri fac tot felul de jocuri în care pare că câștigi anumite discount-uri sau coduri promoționale adâncește problema.
Blackout shopping este o altă problemă a celor dependenți de fashion
Recomandări
Blackout shopping este momentul în care cei ce fac shopping intră în magazin și pleacă cu alte produse și mult mai multe decât cele de care aveau nevoie. Acest fenomen încă este răspândit deși economia din ultimii ani a scăzut dramatic. 40% dintre consumatori încă doresc să facă cumpărături mari în următoarele luni.
Citește și
- Biden are încredere în şeful Pentagonului, chiar dacă i-a ascuns spitalizarea
- Gripa umple spitalele din întrega Românie. Directorul medical, Adrian Marinescu: ,,Avem un număr mare de pacienți care vin cu infecții respiratorii, plus alte patologii”
- Kremlinul ordonă destabilizarea Moldovei. ISW avertizează că Rusia pregăteşte acţiuni sub steag fals în Transnistria pentru a da vina pe Moldova. Moldova este acuzată că trimite FOS să elimine oficiali transnistreni şi să distrugă obiective critice