Nu este o jachetă, e un ascensionist!
Moncler, un simbol al aventurilor de iarnă, un brand unic și consecvent, a construit o poveste de succes, dusă fără compromisuri. Calitatea, patrimoniul, creativitatea și inovația sunt termenii uzitați de Moncler pentru a defini conceptul de lux.
Originile numelui se află chiar în rădăcinile sale: Moncler este de fapt prescurtarea satului Monestier-de-Clermont, un sat de munte lângă Grenoble. Aici, René Ramillon și André Vincent au înființat compania în 1952. Producția de echipamente pentru alpiniști și schiori a început să fie apreciată încă de la debut.
Celebrul Lionel Terray, alpinist de renume mondial, prieten cu René și André a devenit interesat de unul dintre produsele lor – o jachetă umplută cu puf de gâscă. Item-ul a fost proiectat inițial pentru cei care erau nevoiți să lucreze în condiții climatice extreme.
René Ramillon l-a invitat pe Lionel Terray să ofere consultanță și suport tehnic pentru proiectarea unei colecții care urma să-i poarte numele „Moncler pour Lionel Terray”. Acest moment a dus compania pe o cale ascendentă.
Și a mai reușit să esaladeze pe culmile succesului în momentul în care brand-ul a fost ales să însoțească prima echipă din istorie care a ajuns pe temutul vârf himalayan K2. Astfel, reputația mărcii a crescut și mai mult, iar jachetele și echipamentele Moncler erau cunoscute ca fiind ideale pentru expedițiile grele.
În 2014, la șase decenii de la acest record, Moncler a sărbătorit momentul istoric oferind din nou îmbrăcaminte și echipamente expediției K2.
Din 2003, miliardarul italian Remo Ruffini este preșdintele și CEO-ul companiei, care a infuzat brand-ul cu design modern și a lansat o serie de articole realizate în colaborare cu unele dintre cele mai consacrate nume din industria modei.
Jacheta Moncler nu este doar un simplu articol de îmbrăcăminte, e un icon puternic ancorat în istorie, vădit din fuziunea dintre cercetare, inovație și lux.
Advertisment