Nu este o geantă, este Baguette!

Dacă anumite genți high-end transcend spre un statut totemic, Baguette și-a rezervat această poziție în anii ’90 și este cea care a declanșat „it bag fever” .

În cadrul New York Fashion Week de anul acesta, casa de modă Fendi ne-a surprins cu un spectacol aniversar pentru a elogia cei 25 de ani de la lansarea genții de cult – Fendi Baguette. O colecție în care directorul de creatie Kim Jones a relaționat timpul cu sentimentul de libertate și distracție în exces, calități pe care le posedă Baguette.

Recomandări

ALEPH 4 YOU!
MULTĂ MATE, PUȚIN KNOWLEDGE
Shopping
ANGELO IA NOTĂ MAXIMĂ
FARFURIA PERFECTĂ

În 1997, Silvia Venturini Fendi a desenat o geantă compactă, subțire, concepută pentru a sta confortabil sub braț, în același mod în care francezii își poartă pâinea zilnică, motiv pentru care se numește „baguette„. „A fost o zi specială când am proiectat această geantă, planetele s-au aliniat. Horoscopul spunea că a fost o zi Fendi” , a declarat Silvia Venturini. În primul an de la lansare, Fendi a vândut peste 100.000 de exemplare, în timp ce Sarah Jessica Parker avea să transforme un bestseller într-un obiect de cult.

În acea perioadă, noul serial de la HBO „Sex and the city” câștiga rapid în popularitate, și odată cu el și Baguette, deoarece geanta a fost văzută deseori în ținutele protagonistei serialului, Carrie Bradshaw.

În prezent, estetica stilului Y2K a acaparat garderobele tuturor, în timp ce Baguette a furat hype-ul momentului și a început să fie râvnită din nou de majoritatea fashionistelor.

Acum, totul pare mai ușor folosind un hashtag, în concluzie, spiritul istoriei unei alte legende a modei se rezumă la #BaguetteFriendsForever.