- Corporatiştii şi-au schimbat „dress code-ul” în timpul muncii de acasă
- Mulţi recurg la o ţinută office în partea superioară şi la ceva comod în partea inferioară
- Vânzările online de pijamale au crescut chiar şi cu 90%
Ovidiu Mureşanu este antreprenor şi are un brand de îmbrăcăminte şi un blog de lifestyle masculin, iar în perioada aceasta a lucrat de acasă.
„Am vrut să vă dau un exemplu de ţinută pe care am abordat-o în această perioadă în care am stat închis în casă la întâlnirile care s-au mutat acum din offline în online”, declară Ovidiu Mureşanu, antreprenor.
Advertisment
Trebuie să existe un echilibru între estetică şi confort, spun designerii. În plus, ei cred că e important să cumperi mai puţine haine, dar de calitate.
„Cam asta a fost ţinuta pe care am abordat-o cam la toate întâlnirile online. Este foarte important să abordăm şi ţinute care să ne binedispună”, mai spune Ovidiu Mureşanu, antreprenor.
Recomandări
Noua modă vine şi cu situaţii amuzante. Este cazul jurnalistului Will Reave, care a uitat să-şi pună pantaloni la o intervenţie live.
Pentru că magazinele au fost închise în ultimele luni, românii şi-au comandat online haine, iar pijamalele au fost în topul preferinţelor în această perioadă. În medie un român cheltuie 330 lei pe o achiziţie vestimentară.
- Condițiile de iarnă cer prudență: echipamentul adecvat previne accidentele
- A.I. sporește eficiența profesorilor. Oferă suport în pregătirea lecțiilor și activităților repetitive
- Limba română va fi predată la Universitatea Cambridge. Daiana Cuibus: „Ajutăm la promovarea valorilor și culturii românești”
- Părinții cer Program Național de Afterschool în România. Radu Szekely: „Ar fi mai indicat să avem un program de învățare prelungit”
- Tradiția Cangurul continuă cu proba la engleză! Bianca Dobrescu: „Elevii trebuie să înțeleagă raționamentele din spatele acestora”