- Corporatiştii şi-au schimbat „dress code-ul” în timpul muncii de acasă
- Mulţi recurg la o ţinută office în partea superioară şi la ceva comod în partea inferioară
- Vânzările online de pijamale au crescut chiar şi cu 90%
Ovidiu Mureşanu este antreprenor şi are un brand de îmbrăcăminte şi un blog de lifestyle masculin, iar în perioada aceasta a lucrat de acasă.
„Am vrut să vă dau un exemplu de ţinută pe care am abordat-o în această perioadă în care am stat închis în casă la întâlnirile care s-au mutat acum din offline în online”, declară Ovidiu Mureşanu, antreprenor.
Advertisment
Trebuie să existe un echilibru între estetică şi confort, spun designerii. În plus, ei cred că e important să cumperi mai puţine haine, dar de calitate.
„Cam asta a fost ţinuta pe care am abordat-o cam la toate întâlnirile online. Este foarte important să abordăm şi ţinute care să ne binedispună”, mai spune Ovidiu Mureşanu, antreprenor.
Recomandări
Noua modă vine şi cu situaţii amuzante. Este cazul jurnalistului Will Reave, care a uitat să-şi pună pantaloni la o intervenţie live.
Pentru că magazinele au fost închise în ultimele luni, românii şi-au comandat online haine, iar pijamalele au fost în topul preferinţelor în această perioadă. În medie un român cheltuie 330 lei pe o achiziţie vestimentară.
- Ministerul Educației introduce lecții anti-dependență în școli de anul viitor
- România nu combate analfabetismul funcțional. Comisia Europeană ne avertizează că stagnăm în educație
- Meta oferă părinților control asupra chatboturilor AI. Adolescenții vor avea acces restricționat la conversațiile cu personaje virtuale
- Grecia introduce ChatGPT Edu în școli. Profesorii încep din decembrie, elevii din martie 2026
- Rețelele sociale scad notele copiilor. Chiar și utilizarea moderată afectează memoria și citirea