- Aloha Browser, o companie cu sediul în Cipru, raportează o creștere semnificativă în UE, de până la 250% în martie
- În Uniunea Europeană (UE), utilizarea browserelor este strâns legată de preferințele și practicile companiilor dominante
- Industria este forțată să se adapteze și să inoveze pentru a rămâne relevantă
În timp ce browserele precum Chrome și Safari domină piața, o nouă generație de browsere îți face loc datorită noilor reglementări UE. Aloha Browser, o companie cu sediul în Cipru, raportează o creștere semnificativă în UE, de până la 250% în martie, oferind o alternativă axată pe confidențialitate la gigantii tehnologici.
În Uniunea Europeană (UE), utilizarea browserelor este strâns legată de preferințele și practicile companiilor tehnologice dominante, precum Apple și Google.
Înființată în 2016, Aloha atrage utilizatorii cu promisiunea de a respecta confidențialitatea acestora, evitând practicile de urmărire și reclamele invazive. În timp ce marile companii Apple și Google își mențin poziția dominantă, noile reglementări UE susțin o concurență mai echitabilă pe piața de browsere.
Concurența crește productivitatea
Apple, de exemplu, a început să ofere o gamă mai largă de opțiuni de browser în ecranele de selecție. Iar, DuckDuckGo, Opera și Aloha, încercă să oferi utilizatorilor mai multe alternative. În timp ce evoluția continuă, este clar că transparența și respectarea confidențialității devin prioritare pentru consumatori. Astfel, industria este forțată să se adapteze și să inoveze pentru a rămâne relevantă.
Citește și
- Billie Eilish și Nicki Minaj cer oprirea utilizării „prădătoare” a inteligenței artificiale în industria muzicală
- Armata vrea o nouă Lege a apărării naționale a României. MApN cere militarizarea structurilor MAI la starea de asediu
- SUA îl susțin „pe deplin” pe Mark Rutte la NATO, deși îl respectă pe „prietenul” Iohannis