Cea mai mare bancă din SUA folosește AI. Jamie Dimon: AI a crescut productivitatea angajaţilor

Jamie Dimon, CEO şi preşedinte al JPMorgan Chase , consideră că AI poate avea un impact similar cu cel al tipăriturilor, electricităţii şi cumputerelor.

În scrisoarea anuale către acţionari, Dimon s-a concentrat pe AI și pe problemele cu care se confruntă cea mai mare bancă din SUA în la nivel de active.

”Deşi nu ştim efectul complet sau ritmul precis cu care AI ne va schimba afacerea – sau cum va afecta societatea în general – suntem complet convinşi că efectele vor fi extraordinare”, a spus Dimon.

De asemenea, acesta este convins că AI va avea un efect transformator, similar inovațiilor tehnologice din ultimele sute de ani.

Tehnologia a schimbat fața umanității la nivel informațional. Apariția programelor precum ChatGPT au devenit o senzație virtuală pentru utilizatori. Acesta poate oferi răspunsuri complexe pentru toate întrebările puse de utilizatori.

De aceea, Dimon subliniază schimbările din piața muncii generate de AI. Dacă unele funcții vor fi inlocuite de AI, tot cu ajutorul acestuia vor fi create altele.

AI creează locuri de muncă

”De-a lungul timpului, anticipăm că utilizarea inteligenţei artificiale are potenţialul de a creşte practic fiecare loc de muncă, precum şi de a influenţa componenţa forţei de muncă. Poate reduce anumite categorii de locuri de muncă sau roluri, dar poate crea altele”

Dimon a vorbit și despre experiența băncii cu AI.  JPMorgan Chase a folosit AI în ingineria software, servicii pentru clienţi, crescând productivitatea angajaţilor.

Citește și:

Exit mobile version