- Doar 9% dintre cumpărători sunt mulumiți de experiența pe care o au în magazine
- A.I face oglinzi care îți arată cum îți stau hainele fără ca tu să le probezi
- Noul feature va putea fi folosit atât în magazine cât și online
A.I inovează industria fashion și pentru iubitorii de shopping. Oglinzile AR vor fi introduse în magazinele in-store și online pentru a face experiența cumpărătorilor cât mai frumoasă. Acest oglinzi te lasă să vezi exact cum ți-ar sta un obiect vestimentar fără să îl mai probezi.
Nemulțumirea clienților cere o nouă inovație
Doar 9% dintre cumpărători sunt mulțumiți de experiența lor ca și clienți în magazine, și 14% pe partea de online shopping. Consumatorii la nivel global sunt în general nemulțumiți de experiența lor în magazine. Să stea în cabinele de probe și să probeze articole este foarte stresant și obositor. De multe ori, poate chiar și tu ai abandonat o sesiune de shoppping după 3 magazine în care ai probat prea multe haine. E adevărat că e o experiență cam nașpa.
Ce sunt oglinzile AR?
Realitatea Augmentată este capabilă să îmbine imagini create digital cu lumea reală, fie că este vorba despre reflexia unei persoane într-o oglindă virtuală sau prin intermediul camerei unui telefon. Această tehnologie este folosită de brand-uri în diverse moduri, inclusiv prin intermediul aplicațiilor mobile, a posterelelor digitale și a oglinzilor AR din magazine. Prin proiectarea virtuală a hainelor și a accesoriilor pe consumatori, AR le permite comercianților să ofere o experiență rapidă de probare. Contribuie, astfel, la îmbunătățirea experienței de cumpărături în magazin.
Deja sunt brand-uri de lux care au introdus astfel de orglinzi virtuale. Gucci și Dior deja au cumpărat mai multe oglinzi virtuale pentru probarea încălțămintei și de asemenea make-up. Tommy Hilfiger deja a cumpărat prototipul celor de la Zero10 pentru campania sa cu Shawn Mendes ce are ca piesă principală un bomber jacket. Coach a achiziționat același prototip pentru promovarea genți Tabby.
Citește și: