Ce înveți de pe rețelele sociale? SoNexy îți aduce lucruri noi

Tu ce înveți de pe rețelele de socializare? Dacă până acum poate doar dădeai „scorll” pe diferite aplicații, se pare că acum o aplicație te învață lucruri noi chiar din ariile tare din interes.

Un start-up local s-a gândit să dezvolte SoNexy, o rețea socială care pune accentul pe învățare și în același timp ține cont de multitudinea de surse de informare  care sunt disponibile astăzi.

Aplicația a fost lansată recent pe piața din România, iar start-up-ul caută acum surse de finanțare pentru dezvoltarea aplicației.

SoNexy e opusul TikTok: „TikTok te îndeamnă spre conținut ușor și distractiv“, a explicat Adrian Florea, fondatorul SoNexy, pentru emisiunea ZF IT Generation.

Ce aduce nou SoNexy?

Fondatorul a pus proiectul pe picioare acum aproximativ un an și jumătate și este inspirat de dorința de a oferi utilizatorilor o metodă alternativă de învățare.

„Facem parte din grupul Trend Consult și suntem profund implicați în educația adulților. Cunoaștem atât interesul variabil pentru învățare în rândul adulților, cât și dificultățile întâmpinate, fie în găsirea resurselor educative, fie în atitudinea socială care descurajează manifestarea interesului pentru învățare“, a adăugat Florea. În SoNexy, interacțiunile sociale se concentrează pe dezvoltarea și menținerea capacităților intelectuale, promovând un mediu mai sofisticat și select.

SoNexy nu pune restricții pe sursele de conținut postat. Funcționează ca un agregator pentru diferite surse și platforme de învățare.

Acum, utilizarea aplicației este gratuită, dar start-up-ul ia în calcul diverse modele de a monetiza: de la un marketplace pentru furnizorii de educație până la o subscripție lunară pentru funcții premium, chiar și un coach bazat pe inteligență artificială.

„Pe măsură ce creşte conţinutul pe reţea, oricât de bine ai avea stabilite zonele de interes, nu vei putea acoperi în feed-ul personal toate staţiile cu adevărat interesante pentru tine. Pentru simplul fapt că totul se algoritmizează, adică nu vei putea vedea într-un feed tot ce se postează în toată reţea. În schimb AI-ul poate vedea”, a punctat fondatorul SoNexy.

Cât a costat lansarea SoNexy?

Lansarea SoNexy pe piață a presupus o investiție de aproximativ 150.000 de euro.Acum, start-up-ul își dorește să obțină o primă rundă de finanțare, care doresc suma de 500.000 de euro.

Prima săptămână de la lansare a făcut ca aplicația să strângă 1.000 de utilizatori. Pentru a mări numărul utilizatorilor și a pentru a accelera dezvoltarea este nevoie de o finanțare suplimentară.

„Suntem în mijlocul primei runde de finanţare. Până acum am investit bani personali. Fiind un proiect în care cred foarte tare, eu am investit 100.000 de euro, iar aproximativ 50.000 de euro au fost investiţi de grupul Trend Consult.Iar acum suntem în mijlocul primei runde de finanţare, în care vrem să strângem până la 500.000 de euro la o capitalizare de 5 milioane de euro.

Adică am descoperit că nu suntem singurii entuziasmaţi de această idee de reţea socială şi am structurat o rundă de finanţare pentru investitori de tip business angels“, a spus Adrian Florea.

Până la finalul acestui an, start-up-ul și-a propus să adune 100.000 de utilizatori din România. Pentru a implemeta un model de monetizare și dezvolta funcționalități bazate pe AI, se dorește să se acceseze o a doua rundă de finanțare care ajunge la aproximativ 1,5 milioane de euro.

Mai multe poți citi pe businessmagazine.ro.

Citește și

Exit mobile version