Mihnea Dumitru: „Acest proiect trebuie să adune oameni”. Gustul românesc e dincolo de bariere

Gastronomia românească trece de bariere.

Bucătărie autentică și savuroasă, izvorâtă din toate influențele istorice și geografice, vinuri și alte băuturi autohtone cu personalitate, evenimente și stil de viață contemporan românesc – acestea sunt axa și sloganul pe care se desfășoară cea mai recentă inițiativă de comunicare pentru promovarea României către publicul național și internațional: WeAreRomania.com.

Bucătăria românească depășește barierele 

„Ideea inițială aparține colegilor mei, Cosmin Dragomir și Cezar Ioan, în sensul în care au descoperit enorm de multe cărți pe un site mare de box, de exemplu, din străinătate și din alte țări, care descriau gastronomia românească ca fiind ceva cu porcușor de guinea și alte lucruri. Practic erau variante traduse prin inteligența artificială și vândute ca atare.

Acest proiect trebuie să adune oameni ca și noi și poate și oameni mai buni decât noi care să ne adune și să fac o serie de evenimente, sute, sume de rețete, restaurante, ad, tot ce se poate construi împreună sub această umbrelă, dedicat în principal unei audiențe străine, ca atunci când un nu știu cetățean englezi vine în România sau un cetățan care vorbește limba engleză vine în România să poată să urmeze toate recomandările noastre în acest domeniu, care vor reprezenta inclusiv restaurante, evenimente culturale, chestii de tradiții românești, obiceiuri, tururi ghidate, și așa  mai departe”, a declarat Mihnea Dumitru, unul dintre inițiatorii proiectului, la Aleph News.

Citește și

Exit mobile version