- Tranzacţiile online pentru haine şi cosmetice au crescut cu peste 200% în izolare, arată un raport Revolut
- Românii au plătit 1,27 milioane euro pe îngrijire personală şi peste 17 milioane de euro pentru divertisment online, folosind platforma financiară
- Şi cărţile au fost de interes, la fel şi donaţiile către diferite cauze umanitare
Izolarea te-a determinat să-ţi cheltui bugetul pe cosmetice, haine sau jocuri online. O spune şi Larisa Udilă, o tânără care a făcut din shopping-ul online o activitate zilnică.
Advertisment
„În perioada de izolare am făcut mai mult shopping ca niciodată. Comandam în prostie, nu mă puteam opri pur şi simplu”, a afirmat Larisa Udilă, Influencer.
„Haine, în perioada asta cel mai mult mi-am cumpărat haine. Vreo 2000 şi ceva de euro am cheltuit de ziua mea”, a mai spus Larisa Udilă, Influencer.
Recomandări
În lipsa distracţiilor din afara casei, mulţi români s-au refugiat în jocuri online. 17 milioane de euro au mers doar pentru acest tip de divertisment.
„Românii au preferinţe variate când vine vorba de gaming. Rămân în vârf clasicele titluri de tip shooter: Call of Duty sau Fortnite, apoi vin simulatoarele sportive cum ar fi FIFA”, a spus Toma Nicolai, Gaming Streamer.
Un raport Revolut arată că utilizatorii aplicaţiei au făcut tranzacţii de 1,27 de milioane de euro pentru îngrijire personală şi 1,2 milioane de euro pentru haine. Au mai fost interesaţi de librării şi cursuri online, produse pentru decorarea locuinţelor, dar şi donaţii.