- În România, doar 30% dintre femei urmează calea antreprenoriatului.
- 68% dintre angajații români sunt interesați să își deschidă propria afacere în următorii ani.
- Pentru un business de succes ai nevoie de un plan strategic bine pus la punct.
Cum ajungi un antreprenor de succes în România? Răspunsul este în povestea Nicoletei Hrițcu, CEO al Retro Food. Cu determinare, inovație și o strategie clară, a reușit să transforme o investiție modestă într-un business cu dulciuri de milioane de euro.
Advertisment
Care este secretul unui business de succes în România?
„Ca într-o rețetă, sunt mai multe ingrediente principale. Este esențial ca omul din spatele business-ului să fie un antreprenor sănătos, vizionar, cu valori clare, pentru că trebuie să aibe resurse constant. Este necesar să ai un produs sau serviciu foarte bun. Să fie testat și cerut pe piață. Echipa este extrem de importantă, pentru că fără ea nu poți crește. Când business-ul își ia deja zborul, atunci este nevoie destul de mare de finanțare.
Ca femeie într-un business, cea mai mare provocare este echilibrul dintre viața profesională și viața personală. De multe ori, echilibrul este foarte greu de menținut”, a declarat Nicoletei Hrițcu, CEO al Retro Food, pentru Aleph News.
Recomandări
Citește și
- Cu ochii ,,numai după” smartphone-uri. Românii petrec în medie aproximativ 7 ore pe telefon
- Cum prefațezi ce zice Eminescu în materie de xenofobie? Îți poate spune ce înseamnă un stat, dar și cum recunoști o națiune
- Ryan Gosling, criticat de fani. Ce reacție a avut actorul după ce „I’m just Ken” a luat premiul pentru cel mai bun cântec original