• A.I este folosit în SUA pentru corectarea lucrărilor din școli
  • O profesoară din SUA i-a cerut instrumentului să sugereze modificări lucrărilor
  • Studiu: 10% din profesorii din România au încredere în A.I la lecții

Cum ar fi ca lucrările elevilor să fie corectate cu ajutorul inteligenței artificiale? O profesoară din SUA face deja acest lucru și cere instumentului A.I să ofere idei despre cum ar putea să fie îmbunătățită lucrarea.

Dar crezi că este pregătit sistemul educațional din România pentru o astfel de schimbare șipentru introducerea inteligenei artificiale?

Recomandări

ALEPH 4 YOU!
MULTĂ MATE, PUȚIN KNOWLEDGE
Shopping
ANGELO IA NOTĂ MAXIMĂ
FARFURIA PERFECTĂ

D. Vișănoiu: „Cred că nici nu mai contează dacă vine de la profesor către elevi sau invers, dacă lucrurile aduc un plus la final”

„Dar, știți, e o vorbă care spune că stăm de vorbă cu cineva ca să ne întărim propriile convingeri. Așa este și cu inteligență artificială, dacă avem o formă de credință. 

Vestea bună este că, ca și în pandemie când am observat că profesorii, chiar dacă aveau sau nu avea oficial vreo formă de pregătire pentru utilizare a tehnologiei în sala de clasă, a depins mult de dispoziția lor și de apetitul lor, de dorința lor de a învăța, ca ei să se adapteze la noile condiții și să accelereze această transformare de predare digitală. 

După pandemie, o parte din rezultatele obținute din noile comportamente au rămas cu profesorii și au rămas în sală de clasă. Acum, inteligența artificială sau CHAGPD sau alte tipuri de produse au venit imediat după pandemie, pandemia a funcționa și pentru acestea ca un accelerator. Vestea bună este că sunt profesori care au introdus deja facilitățile oferite de acest instrument în spațiu școlar, poate mai mult în universitar.

Până la urmă este important ca procesul de învățare să fie continuu. Cred că nici nu mai contează dacă vine de la profesor către elevi sau invers, dacă lucrurile aduc un plus la final. 

Practic, ce aduce această acest instrument și poate să devină calitate în educație depinde fundamental decât de deschis este învățătorul-profesor să utilizeze la clasă instrumentele oferite?”

Citește și: